piątek, 17 października 2014

Jak poradzić sobie z łamliwymi, pożółkłymi paznokciami oraz z suchą i popękaną skórą dłoni?


kremy Bielenda

Każda z nas zdaje sobie sprawę z tego, że nasze dłonie stanowią swego rodzaju wizytówkę naszej osoby. Bowiem w naszej kulturze utarł się zwyczaj, aby przy przywitaniu podawać sobie rękę. Zatem ważne jest to, aby nasze dłonie nie były szorstkie, a paznokcie obgryzione, zniszczone i brudne. Jak zatem dbać o wygląd naszych dłoni i paznokci?
Co zrobić, kiedy nasze paznokcie są łamliwe, pożółkłe, skórki twarde i suche, a skóra dłoni szorstka i nieprzyjemna w dotyku? Niestety, jeśli takie problemy są Twoim doświadczeniem, na stosowanie zwykłego kremu do rąk z pewnością jest już z późno i potrzebujesz zastosować produkty, posiadające silne składniki, które kompleksowo zregenerują zarówno Twoje dłonie, jak i paznokcie.

Kuracja mająca na celu odżywienie, wzmocnienie i utwardzenie płytki paznokcia powinna trwać od trzech do sześciu miesięcy. Wszystko zależy od tego, w jakim stanie są Twoje paznokcie. Na rynku kosmetycznym mamy mnogość odżywek i produktów regeneracyjnych, natomiast w rzeczywistości wiele z nich tylko pogarsza sytuację. Jeżeli więc naprawdę zależy Ci na poprawieniu kondycji Twoich paznokci, pamiętaj, aby zainwestować w odżywki, które mają renomę i dobre opinie. Ja osobiście stosowałam kurację marki Nail Tek II Intensive Therapy, która zdziałała cuda! Moje z natury łamliwe, wręcz kruszące się paznokcie, zamieniły się w zdrowe, mocne i lśniące. 

Jednak to nie był jeszcze koniec walki o zdrowe i piękne dłonie i paznokcie. Wiedziałam, że zwykły krem do rąk mi już nie pomoże i, że potrzebuję czegoś „silniejszego”. Koleżanka poleciła mi kremy Bielenda. Więc zaczęłam rozglądać się w poszukiwaniu jakiegoś kremu, który w końcu rozwiązałby mój problem i w zasadzie bez problemu taki znalazłam. Wybrałam dla siebie krem, który w swoim składzie posiadał wiele składników aktywnych i po jakimś czasie – nawet niezbyt długim – moja przyjaciółka sama zwróciła uwagę na to, że moje dłonie nie są już tak popękane i suche, jak były wcześniej.
I jeszcze trzeci dylemat: gdzie dokonać zakupu, aby chociaż trochę zaoszczędzić? Moim zdaniem hurtownia kosmetyczna to miejsce, w którym warto się rozejrzeć, ponieważ są tam oferowane towary w hurtowych cenach, dzięki czemu możemy sobie pozwolić na dokonanie większej ilości zakupów w niższej cenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz